środa, 15 lutego 2012

O co Danusia Ci chodzi?! ???

Nie dawno, DanusiaXD cieszyła się ,że będzie mieć ze mną bloga. już mamy go trochę, więc DanusiaXD dodała masina_1 do współautorki tego bloga. Napisałam, że czemu zmieniła tło,tylko to, a ona patrzcie na jej reakcje:
                                                                                 <<kliknij żeby powiększyć(będzie wyraźniejsze) >>
Noi co? O co Ci Danusia chodziło?! Przecież ja tylko napisałam: 'czemu zmienilas tło'! A ty od razu myślisz,że nie wiem co... Przecież się tylko spytałam, a Ty od razu jakbym zwracała Ci uwage..Napisz w komentarzu, na mejlu z msp,albo.. zobaczysz. Nawet na chatie! Jeśli zdecydujesz się pisać z nami tego bloga, ( Ola Klecz i ja ) to napisz na mejlu i Cie przyjmę! Ja się nie obraziłam na Ciebie! Serio! tylko się spytałam! A Twoja koleżanka, masina_1 też chyba poszła w twoją drogę. Jeśli mi przebaczysz, mozesz dołonczyć do bloga. Ja nie obraziłam Ciebie, a ni mnie! Nie gniewam się .

1 komentarz: